Loading...

ONZE CLIENT EVENTS VERZEKEREN EFFECTIEF NETWERKEN

Als ondernemer heb je een vast klantenbestand, een breed netwerk en contact met potentiële nieuwe relaties. Met dit netwerk doe je dagelijks zaken. Maar wanneer heb je echt persoonlijk contact met je klanten? En hoe laat je zien wie jij bent en waar je bedrijf voor staat? Een klantevent of relatiedag is de perfecte manier om je klanten op een persoonlijke manier beter te leren kennen, en andersom. Een succesvol relatie-event zorgt voor uitbreiding van je klantenbestand, waardevolle feedback en wederzijdse inspiratie. Dit leidt tot nieuwe kansen en mooie opdrachten!

EEN KLANTENDAG VAN A TOT Z

Wat past het beste bij jouw bedrijf en netwerk? Een gezellige bijeenkomst met bedrijfspresentatie en walking dinner? Een uitgebreide open dag waar je laat zien wat er allemaal mogelijk is binnen jouw bedrijf? Of misschien pak je het groter aan met een congres, beurs of symposium? Wat je ook kiest, wij regelen het voor je van planning tot evaluatie. Een van onze eventmanagers is jouw aanspreekpunt en zorgt voor alles: van locatie, uitnodigingen en catering tot sprekers en entertainment. Onze medewerkers zijn experts in gastvrijheid en zorgen ervoor dat jouw bedrijfsuitstraling op elk moment zichtbaar is.

TIPS VOOR EEN GESLAAGD EVENEMENT

Of je nu kiest voor een intiem event of een grootschalige bijeenkomst, deze tips helpen je op weg:

  • Bepaal je doelgroep en doel. Waarom organiseer je dit event en voor wie?
  • Zorg dat je opvalt. Geef je event een originele naam, verstuur unieke uitnodigingen en zorg voor een programma met echte meerwaarde.
  • Maak een draaiboek. Zo weet iedereen precies wat er wanneer gebeurt, en voorkom je last-minute verrassingen.
  • Goede promotie is key. Maak een aparte website, verspreid folders en promoot je event op social media.
  • Vergeet de goodiebag niet. Een tas met jouw visitekaartje, folder en branded items zorgt ervoor dat klanten je niet snel vergeten.